30.3.07

Origen: Bloc del Confidencial (comentari)


Octavi Solé, dijo:

Hola Belis, soc la electoral de sorpresa de CIU, quan vam estar junts en el VUT sé que et vaig fallar, resulta que s'em va anar una mica la pilota. Resulta que la Toda em va prometre que em compraria 5.456.044 turnillus a la botiga si feia el pacte amb ella. A canvi em va dir que faria de regidor d'urbanisme, sense fotre cop, (entre tu i jo, un xollet únic a la vida). La putada va ser quan el selestinu, GIT, va començar a fer truntullar el xollo, ui!, volia dir pacte.

El que vull dir es que amb tant de merder i tanta mentida, finament em va comprar 5 turnillus, em vaig despistar, i es per aixo que em vaig oblidar de tu bayleys amb gel, cony, crema catalana, nooooo! belis volia dir!

Ara tinc un altra nagoci, torno a CIU, em compraran menys turnillus, el pa no dona tant com el totxu, ja se sap, pero argu es argu.

Belis, vina amb mi, vina a CIU, la gran familia d'on mai tenia que haver marxat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Et podria dir que et falta un tornillo, però crec que més aviat et falta fotre un clau!

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
Jo el que havia sentit antigament, per la banda de Calafell i Vilafranca és el de Torredenbraga.

Jo els hi responia, i tu d'on ets de Vilatranca o de, de Culofel?

Anònim ha dit...

Del CONFIDENCIAL:

Anónimo dijo...
al dels tronillus:
et podria dir que et falta un tornillo, pero crec que et falta fotre un clau!

Anónimo dijo...
El que sabe pensar, pero no sabe expresar lo que piensa,
está en el mismo nivel del que no sabe pensar.

Anónimo dijo...
Diccionari electoral pels escrits anteriors:

En català:

"Turnillu" = cargol

"ADT" = "Partit-en-que-una-paga-mana-els-altres obeeixen-com-borregos-per-veure-si-pillen-i-poden fotre-la-ma-l'ajuntament-repartint-se-càrrecs-i-promovent-corrupcio-urbanistica"

CIU = "pastisser-amb-anell-braços-peluts-quin-fastic-no-compro-mes-pa-al-MAES"

ERC = "Ciuro-bon-jan-gassull-agarrala-que-esta-com-un-bull"

PSC = "Al-Jimenez-ni-aigua"

GIT = "?"

PP = "tenemos-dos-candidatos-que-siguen-dos-lineas-de-investigacion-una-que-apunta-a-Marin-otra-que-apunta-a-?"

ABG = "primer-polític-d'espanya-amb-tres-carrecs-coneguts-remunerats-ben-pagats-que-aspira-a-acumular-ne-tres-mes"

Sembla que n'hi ha un que és l'habitual mosca collonera de Torrebandarra, un altre "il·luminat" que fabrica definicions per un tubo.