11.4.07

Escolta!, tu! dallonses!... qui vulgui desmuntar el CELESTIGATE s'enfrontara amb Tino Wiguun!


Tú, si, de quina casa ets?..., no si ja..., vull dir que ja m'entens oi? això no va però ja ho endaguarem. Primer els deixo anar, buenu sense..., Però que t'he d'explicar jo a tú..., si amb ton pare ja.., ja m'entens, però era una altra època. Escolta, aquell d'allà no és aquell que... Ah! pro no si tú també... Deixa-ho. Aquest de l'Skinner me la fotrà! Me'n vaig al Castell, per tenir el control... Quedem, va..., mira..., no... Caguncoi! nos pot confiar en ningú. Ho tinc tot al cap, eh!, mira aquell... TINC MOLTA FEINA! NO M'AJUDEU! o caureu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

osti, osti, osti, em sembla que tenim Salort per trenta anys més

Anònim ha dit...

No se si poner a mi hijito Ralf de número 2, porque Skinner está muy revoltoso últimamente, aunque Ralf no lo sabe siempre el dia antes de las votaciones le cambio la papeleta de CIU que guarda bajo la almohada y le pongo la del GIT, siempre me ha votado sin saberlo, JE, JE!

Por algo soy el Sheriff de toda la vida y mi palabra es la ley, por cierto, alguien tiene unas gominolas por ahi?, estoy hambriento