11.4.07

Quina colla d'impacients...


Primer deixeu que torni a posar totes les coses al seu lloc, que aquest cap de setmana llarg m'heu remenat el casalot, i us heu endut les coses a passeig. Jo volia anar pel carrer nou, i quan era per carrer dels Clapers, ja semblava que m'havia perdut, i a l'entrar pel Portal de Padrines ja m'he retrobat, es que en sou de rebuscats. Ara trucaré a Roma i faré que us canviin les rajoles del carrer nou, si no són dignes per a que les trepitgi jo, que no les trepitgi ningú. A veure, quí NO HA TREPITJAT ENCARA LES RAJOLES DEL CARRER NOU?...
....
Ningu!. Ningú no las ha trepitjades.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

JO

Anònim ha dit...

No profaneu el nom de Homer en va, ningu de la Torresprified es mereix que l'inigualable Homer sigui comparat amb ell, ningú atesora totes les seves qualitats.

Visca HOMER.

Si tinguessim un Homer a la Torre seriem tots una mica mes feliços

Anònim ha dit...

Mossen Vostè no cal que surti...