12.4.07

Soc el Martin Prince Masague, que chulo es tot aixo!


Es que no cal fer res, el Tino Wiguun i la Toda Burns em fan la feina, recullen l'Oviedo o qui coi porti el PP aquesta vegada, i sopem, em fan alcalde i fins i tot sembla que mani. Ah!, a Bèlgica tot moooolt maco, he encertat en anar amb CiU que són viatjats. El Tino és un bon arquitecte, buenu, un bon aparellador, vull dir que fa de celestí polític. Això no sé si és políticament correcte comentar-ho, però s'adiu amb el meu tarannà real. Aquí a Can CiU, al costat del semàfor de l'avinguda de Catalunya i l'Onze de setembre, m'he posat un sofà i un telèfon, per a esperar la trucada de la feina feta. Amb la lluïssor d'ulls de'n Wiguun i la pasta llarga de la Burns, que chulo que és tot això!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, de que padleu?

hem dic mazagué, voleu fadina?

Anònim ha dit...

Aunque siempre he sido el mas listo de la clase, mi anti-yo, Bart (LLuis Suñé), ha llamado a mi puerta para después de las elecciones, me pide a cambio Muntañanes 2 en bandeja de plata, me lo tengo que pensar, porque yo calculo 550 viviendas a 550 barras de pan diarias salen a unos 200.00 euros anuales, y claro mi negocio del MAES no puede salir perjudicado por 4 sargantanas mal contadas y por cuatro hippies que van de petas hasta el culo pero que luego son los primeros en contribuir con el humo del peta al cambio climático que va ajoder Muntañanes 2 y de paso a bajo mar, si se funden los polos a lo mejor llega hasta la calle nueva (o Antonio el Rojo) y el pavimento ya no será motivo de discusión, porque podremos ir al MAES en barca, joder, será cojonudo ver a los remeros de bajo mar con su llagut pasando por la calle nueva!

Anònim ha dit...

que vuleu padla amb mi? que no yan publemes? voleu que padlem del contacte de l'aygua? quno soc el centru d'atensió?

Mireu que me'n torno a Bèlgica, eh!