12.4.07

Ya tinc la llista feta!, estic el millor Salort Wiguum que soc


Ho faig amb el canvi de lluna, eh tú, oi? Per dir-ho d'una manera, oi? I dallonses no estigueu... daixò que... buenu, no n'hi ha per tant. Mira. Què? No ara no dic re. Si quet penses tú, mira aquet... Yans hu diran, cuan poguem, no? Aviat, si, si, pro ara no. Amb la Papiol també hi he parlat, però nos de fiar. També hi parlat amb la Marin, pro m'agrada més la Martorell, igual vaig de cap de llista per Tarragona, allí nom coneixen. Buenu, el silvestre que ara em fa de secretari també hi he partat. Diu que sap on són les copies de l'estudi de Mutanyans II que l'Ajuntament va perde. De fet els tinjo, com que ocupen un sis metros cubics de paper ho fotré tot al contenidor groc. Ya sabeu que parlo amb tots, i amb els seus pares... Aquesta canalla s'ha de voigilar, que si no se'n tornen.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per cert, el profesor Skinner no sap que la mare que el porta pel camí de l'amargura soc jo mateix disfressat, JAJAJAJAJAJA!